Wednesday, July 14, 2010

award bestest blog dari riko


yay! yay! dapat award.. yay! yay!

greatest award ok... hahahahaha... tak hengat sungguh! cam lagu2 greatest hit gitu.. meh nak tengok apa nak kena buat ni...


1. Anda mesti memuji si pemberi award

uih.. kena puji.. cam tak ikhlas bagi award aje..... hahahahahha.. ya ampunnnnn... nak kena puji ke? tak yahlah.. nak cite pasal pemberi award. aci?

i met riko (bukan nama sebenar) di cyber space, specifically - cari.com. specific lagi - ruang gossip. hehehe... macam mana boleh terjerat? si sue punya keje la ni.. semuanya gara-gara AF2. memula gitu2 aje. peh tu lama2, kami jadik baik pulak. sampai ada thread untuk kami aje yang sembang. memang melampau. hehehe... kami itu adalah sue, irah, lili, tqah, conan, zureen, riko and myself. er.. ada ke nama yang tertinggal? rasanya kami ajelah.. peh tu siap gi jumpa2 kat pizza hut subang. pehtu datang raya. pehtu asik contact ajelah. pendek kata friendship tak putus punya.. alhamdulillah..

pemberi award ni penah tolong mek dapat keje. hehehe... tapi keje tu tak kekal lama la. sebab mek tak baper faham struktur ofis tu. nevertheless, i appreciate her assistance.

kadang2 kitorang kuar jugaklah sama2. ada few times kan riko? and i look forward for this friendship to last us bak kata orang putih "till death do us apart". :D


2. Bagi award ni kat 10 blog yang lain

camne nak bagi kat orang lain ni... semua orang pun dah dapat award ni.... hahahaha... sapa2 rasa nak buat sila la.. anggaplah mek kasik kat korang :D


3. Beritahu mereka mendapat award.
"korang... korang dapat award.."

ok done.. dah bagitau.. :D


4. Bagaimana anda digelar blog yang best & great?
hahahahahahahahahaha.. best kah? great kah? hahahahahha..

i started this blog sebab seronok tengok my office colleague buat blog. cam best je. and at the same time, i was reminiscing memories with uwan. so, jadiklah cucuuwan ini.. pastu cam syok sendiri update pun ada jugak... layan perasaan la ala-ala. hehehe...

ada la jugak terperasan ada orang copy paste my posting. rasa cam bengan ada. bangga pun ada. tak sangka la kan... ada peminat dalam diam rupanya.. :D

most important, this blog is mine. my thought, my say. it's all about me.



sekian, terima kasih.


10 comments:

shima said...

oit cumi ciki...bila kita nk gather² lagi..nk jumpa aleesha..

jom la kita set.jumpa riko skali.x nah jumpa lg dia tu..lama tak dgr crita psl zureen kan..apakabar la dia agak nya dgn bf cina dia tu..

anne rafei said...

aku pun nak jumpa anak2 ko.. jomlah! jomlah! jomlah!

ko tak penah jumpa si riko tu? heran aku.. aku tak penah jumpa tqah ngan zureen tu aje..

| SUE | said...

zureen tu defe ke?...ke yang sowang lagi yg dok subang tu?...luper la namanya....tp masa kiter gather kat subang parade tu, si dia tgh sarat peknen...lupe giler nama chek kak tu....

p/s: wakakakaka dulu tk saling mengenali konon...padahal satu opis...cumi yg giler kredit time tu...hehehe

anne rafei said...

sue: defe ngan zureen lain lah.. defe kita penah jumpa. ada lagi.. kak jel (jelita). kak jel ke yang preggy? ada lagi satu.. pigeon ke? hahaha.. lupa... tapi dia la preggy duk kat subang tu. itu hari dia pindah tg malim rasanya. kak jel tu dah pindah dari melaka ke kl.

ps: bijak menipu kan kita? hahahahahh... adakah aku giler kredit? time tu tak tau kredit tu apa menda pun tau.. tau2 dah naik ranking. kehkehkeh.. hebatkan saya?

| SUE | said...

ha'ah pigeon...dia yg kt subang tuh kan. kak jel sejak pindah kl terus senyap. zureen takleh nk recall la

Nurul a.k.a Riko said...

Li, Sue, Cumi...
Jomlah gathering..aku lum jumpa dgn Li ..Irah..Sue..asyik jumpa kat alam maya ajer.

Ha'alah...aku tingat kat Pigeon & Jelita. Dulu..aku selalu nampak Jelita nie kat forum cari...aku pun dah lamer giler tak masuk forum cari...password pun dah lupa.

mummysyafie said...

betul..betul..jom la wat gath..sekarang aku dah mahir jalan kat kl ni. tak macam dulu..sian conan terpaksa sesat jalan cari jambatan kuning semata2 nak gi rumah aku.

jom lar..jom lar..kiter wat gath.

riko..aku still ingat password kat cari tu, kalau masuk pun just baca gosip je..

kalau aku ingat kisah kiter dulu2 kan..mau nya aku gelak tak hingat. tapi aku tetap setia ngan Anding koo..sampai skrg..hihihihi

anne rafei said...

orang ada nombor PG ngan kak Jel ni. tak taulah berfungsi lagi ke tak.. hehehehehe....

kak jel time mawi tu hari, dia sangat aktif kat cari. skang ni tak taulah ada lagi ke takkk.. ntah dia ingat lagi ke kat kita2 semua.

jom kita jumpa2.. jom!!!!!! tapinya bilaaaaa?

mummysyafie said...

sapa nak main peranan floor menager ni?? amik bangunan paling tinggi lam mesia lah..keyellcici

anne rafei said...

semua ada FB kan? nanti aku terai buat event kat situ, and sorang2 sila la reply :D

hehehehe