Thursday, November 03, 2011

Masih menunggu

Saya nak duk umah la.. Jaga anak, kemas-kemas, bake dengan senang hati. Teringin benar dah ni... Kalah orang pregnant mengidam eh?

Tapi monthly expenses tu tak contra lagi. Camno tu.. Plan dah cantek. Tapi ada aje yang melintang. Haih! Nak air fryer la, vacuum cleaner la, nak bikin rumahla. Macam-macam hajat kalau ikut hati ni tau.

Tadi sembang dengan mak. She plans to being uwan to KL. Saya pulak yang excited dengar. Berdetik jugak dalam hati, kalau saya ada kat umah, boleh la saya nak bawak uwan and/or ma duk umah saya seminggu dua. Sekarang ni, sapa pulak nak jaga makan minum dia. Kami anak beranak pun makan mana sempat aje. Takan nak layan nenek dengan mak mertua gitu kot. Jatuhla saham. Hahahaha...

Last month punya baking project, alhamdulillah - nampak progress. Kena perdalam ilmu lagi ni. I've put aside the money that i got from my baking. Bukanla profit. Tapi bila tengok account tu, tersenyum la jugak tengok hasil tangan sendiri.

Tengoklah.. Insya Allah ada rezeki dan berkat doa, makbul la jugak permintaan saya ni kot..

Amin....

No comments: