Monday, March 19, 2012

nape saya nak kurus

ok. selain mendapat saranan dan jelingan manja di setiap kali advertisement london management, saya personally rasa, saya kena kuruskan badanlah.

point satu - bukan nak melawa. tapi nak pakai baju yang mudah. takde lah bonjol-bonjol sana sini kan.. la ni, kalo pakai baju longgar mana, mesti ada perasaan bonjol jugak. mmm.. oklah. bonjol tu takleh nak avoid. tapi, kalo boleh sorok, nak soroklah kan. dahlah bonjol tu tak de exclusive mana. hahahahah...

point dua - membanggakan la sikit encik suami. ok. memanglah dia tak penah cakap apa pun. gemuk pun dia ok. kurus kendenking pun dia ok. tapi naklah jugak bagi dia bangga bila orang kata "tengok tu, anak dua badan cantik lagi..." gitu.. kan?

point tiga - tak kuasaaaaaaaaa nak jawab soalan "bila due?"

ok. point tiga has overpowered all the reasonings.

kurus! kurus! harus lose weight!

sapa nak lauk lebih untuk lauk lemak cili padi, sila hubungi saya. hehehehe...


2 comments:

Adrina Adi said...

tak boleh blah reason nombor 3 tuh..

hehe.

Lenda Daud said...

Salam Adryna,

saya pun selalu gak kena soklan seperti di point 3..nampak sangat kebuncitan itu..sy dah cuba macam2...tapi, x brp menjadi sehingga...jeng jeng jeng..tiba2 saya jumpa satu korset yang membantu menyusun lemak ... kesan serta merta...

hanya dengan kaedah penyusunan lemak yang betul...saya telah hilang 20kg dalam masa 5 bulan tanpa diet, tanpa exercise.

http://lovelifelenda.blogspot.com
call pun boleh ... 012 7030 181