Friday, September 28, 2007

dable tags

walah.. dable tags tu.. meh mek anne nak jawab.

first tag by kak nomi: 5 thingy

5 things in my bag - heheheh.. sat nak gi tengok
  1. wallet
  2. coins purse
  3. calculator watson (read: yg bengong). (tekan nombor 2, dia kuar 2. tekan nombor 1 pun dia kuar 2. ape ke bengap calculator nih.. hancus perniagaan brooch mek tadi)
  4. kad klinik adam
  5. surat untuk rasi - walah.. lupa lagi nak letak kat mail box..

5 things that are in my wallet
  1. duit beberapa keping
  2. kad kredit
  3. bank cards
  4. kad pengenalan & driving license
  5. salinan pembelian kad kredit - yg membuatkan mek teringat yg mek tak bayo lagi...

5 favourite things in my bedroom
  1. katalog tupperware, avon, ikea dan sebagainya - peneman untuk lelap mata
  2. buku cite marion keyes yg dah sebulan tak habis baca
  3. bantal, katil dan tilam ku yg empuk
  4. koleksi jam, minyak wangi yg kadang2 pakai dan selebihnya untuk tayangan umum semata
  5. er.. encik ramadhan tu kira kategori things ke? favourite utama tu :)

5 things i wish to do
  1. well.. speed up my recovery so that i could have an additional family member
  2. menunaikan fardhu haji bersama kuarga terchenta
  3. cuti-cuti habiskan duit di mana jua kad kredit ku diterima
  4. spend more time with my darling adam
  5. i wish in a blink my house would be bersusun indah *blink* ala.. takde punn.. sepah jugak :(
  6. can i add another one? i wish i could spend more time with uwan and that i could learn on her cooking tactics... i'm so poor cook la.. hampeh werekeh

5 things i'm doing now
  1. thinking of where could my beloved made be
  2. thinking of mak masak sorang2 kat umah sana
  3. thinking of my dear adam. apa cite jalan2 ngan atuk tu
  4. korek telinga. opps... pecah rahsia mek tak posa..
  5. updating my tupperware account

5 people i'd like to tag - nak tag kawan2 baru ah.. hehehehe
  1. z sengal
  2. filla
  3. mai
  4. fara
  5. ila
selamat kena tagging :)

z, tag ko aku buat kendian eh...

6 comments:

...$weE+ 666... said...

dear cik puan anne sengal,

cam best jekkk tag ni ek. nanti ada masa aku buat k. ko tak buat pun tag aku tu ek, maknanyer ko lebih sengal dari aku, sesuka ati je ckp aku sengal ye...

oh ye, kalkulator watson yg kengkonon comel kaler biru tu elok ler ko campakkan ke LONG...kang! tak guna langsung, cemana nak bisnes pakai kalkulator camtu. (psst, anne aku suka la brooch tu, aku nak beli lg, nanti aku call ko nak bagi hadiah cousin aku URGENT ni...) sila beli kalkulator baru utk urusan pengiraan yg lebih tiptop!

part "i wish in a blink my house would be bersusun indah" aku pun nak camtu gak weiii... kalau ko dpt kuasa ajaib tu, ko dtg umah aku kenyit mata gak ekkk...

wahhh, dah ramai kengkawan baru nampak... ckp tima kasih sama aku cepat!!! ;p

neomesuff said...

tima kasheh kerna menyahut cabaran. Hang ni kelako lah.. lets hope one day we meet heheee

anne rafei said...

z: tag ko tu kena buat listing yg lebih detail. tu yg lembab sikit nak buat tu. bukan apa.. aku takut wishlist je dah 1 million. duitnya takde juga.. hahahha

ko nak tengok lagi ke brooch tu? nanti aku mintak kawan aku tu bawakkan. ke ko dah beli kat jj dah?

hahhaha.. kuasa ajaib aku dah datang.. peh ni dia cuti sebulan. aduuuuhh. seksala aku.

muahahha. tima kasih z - nak kena buat banner ke ni?

anne rafei said...

kak nomi: boleh.. boleh.. marilah. kita berjumpa-jumpaan. :)

...$weE+ 666... said...

anne, per citer... bila nak hapdet kot??? nak raya dah ni... hehehe...

anne rafei said...

z: baik.. saya update sekarang :P