Tuesday, September 18, 2007

iMac G3

thanks to iskl!!

the support staff got some freebies today. and it was iMac G3. complete with kids games software. wuhuuuu..

baru je berangan2 nak beli komputer. dah dapat komputer. alhamdulillah..

eventho it's a used computer, yet it is still in a good condition. still tip top. at least tuan pengetua adam can enjoy own his pc and not disturbing mama playing games anymore. hip hip horeeyyyy!

when i took the computer, the harddisk was said to be 10G. but according to my beloved systems analyst, the harddisk was already upgraded to 20G. yiha.. tak payah senyum dengan siew kim lagi.. hahahaha

for how many times today, adam kept asking me "kenapa mama beli komputer untuk adam?". and for how many times also today, i have answered him "sebab mama sayang adam"

agaknya kalo peh ni i berangan nak dapat ford focus, ntah2 dapat jugak kan? hhhmmmmmm....

4 comments:

...$weE+ 666... said...

ko sayang aku tak, ngal? belikan aku satu imac 20gb??? hahaha... amboi mementang aku takde beloved system analyst, cemana aku nak check ni dah upgraded ke blom? aku punyer plak, baru tadi test sblom berbuka... tgh syok enjoy dvd, tetiba speaker blow bleh??? *grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr* tp abg aku ckp murah je kalau nak repair balik, dah dpt imac g3 ni sapa nak bagi wehhh??? alhamdulillah... thanks anne sbb bagi aku tumpang keta gi hangkut freebie ni balik iskl ampang from melawati. jasamu dikenang! thanks to made gak, walaupun aku byk mulut dlm keta... dia dok senyap jekkkk... hahahahahaha...

tentu ko bertambah sayang dgn iskl pas ni ekkk? skali lagi aku ulang pertanyaan, ko sayang aku tak? ;p

ermmm ko nak beli ford focus sgt ke ni?

anne rafei said...

z: sayang ke? belikan? aku pun dapat free, takdenye aku nak belikan untuk koooo :P tulah.. bila bukak komputer tak baca bismillah.. hahaha.. nantilah balik nanti aku tanya sama systems analyst aku camne nak check. peh tu aku kasik invoice eh.. upah hantar, upah upgrade, upah made jadik tukang dengau. hehehe..

sangat sayang. sayang muah muah!

tak sayang sangatlah.. saya stret. takde kona2. hahahahaha

nak! nak! nak! nak belikan untuk aku ke? komfem aku sayang kat ko.. hahahahah

neomesuff said...

Whoaaaaaaaaaa!!! syok syok!
I doakan kita sama2 dpt ford focus
aminnn

anne rafei said...

kak nomi: aminnnnnnn... kalo akak dulu, akak bawaklah kita jalan2 pegi keje. hehehe..