Thursday, March 16, 2006

PA untuk mawi (pattu)

27 & 28 february 2006

sikit punya awal kuar umah. still sampai 10 minutes late. both days. sakit ati dalam keta tak habis lagi. tambah pulak ada satu mamat ni dok jeling cam la jelingan dia manja sangat. report duty barulah tau that's the supervisor in charge. hmm.. memang masaklah.. nama roy. cam glamer sangat... podacit!

first day mawi kena gi rehearsel kat astro. so kenalah ikut. nasib baik tak yah ke sana sini. kalo tak habislah kena jadik budak sekolah naik van. abg roy (cehhh.. abg konon) dah brief on what to do, whom to see, when to contact, bla, bla, bla. eh eh. macam banyak pulak keje kan? what to do do. quesera-sera je la. but being in contact with mawi was amazinglah. tak delah nampak fenomena. he's like any other kids je. but leh rasa la aura2 jantan dia. wakakakka..

yada yada yada. cut the story short: things are history.....

.... that never made to reality..

27 & 28 tu i gi puspanita sales kat putrajaya. tak caya tanya aiza & kak jah. kan za kan? hehehe...

untuk sahabat2 ku yg tercinta,

ampunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!

citer di atas & sebelumnya hanyalah imagination i je sebenarnya.. tak de kaitan dengan yg idop atau mati...

i guess i can jump into another job la - a writer. hahahhaa..

the longer i hold the longer that i cannot finish off the story. comments by comments made me smile and smile and smile and laugh.. heheheh..

u people are just "amazing" for me. thanks my dearie!!! for making my days wonderful.

ampunkanlah sahabatmu ini.... lariiiiiiiiiiiiii.......

11 comments:

Anonymous said...

ada org nk kena sepak ni...aku siap citer kat kwn aku lagi tau ko gi interview jd pa mawi...so...bentuk sepakan ape yg ko nk...ko pikir la k....

jules

Anonymous said...

saya nak kutip duit royalti ni, u jadikan i pelakon tambahan dlm citer u , bayar lebih skit tau, watak i tu u jadikan pembaca tak suka i ... bayar cepat2 tau


Abg Roy

anne rafei said...

jules: ala.. julie.. ampun.. ampunkan aku... hehehe.. ko cakap la kat kawan ko aku salah tengok bulan. ingat nak wat aprilfool. hehehe.. ampunnnnn

abg roy: royalti eh? mm. mm. mm. ala.. tak yahlah.. kip de cen.. hehehe

Anonymous said...

meh sini..meh sini..nakkene budak ni...siap ko...jgn sekali-kali ko tunjukkan muka mu pada hari ahad ini...
ooo...ko dah mempermainkan perasaaan aku ye...puas dah aku jaja nama mu dipersada antarabangsa, berbangga kerana kawan ku bakal muncul di stesen tv yg glamer tu...tp...ko memang naa...nak kene nih...nasib tak bagi tahu kat mak...(kat imran dah..)..sian kat my sons yg teringin nak tgk aunty anna dlm tv...cehh...

Anonymous said...

amboi..amboi...amboi....biaser dia tuuuu!...samer spt mereka² yg di atas...sudah puas ku jaja namer mu dipersada malaysia ni..chitt...!!!

anne rafei said...

fizah & sue: ya ampunnnn.. ampunnnn.. ampun... ampunnnnnnnnn..... mana lagi nak lari niiiiiiii...

Anonymous said...

alohaaaaaaaa.....ini rgupaaa nya PA mawi hehehhee

anne rafei said...

lili: ko jangan li.. sekali aku jadik PA mawi betul2 kang.. asik ko je suh kem salam kat dia. tak rela tauuuuu

Anonymous said...

heheh ..lari lari lerrr sejauh yg ko dpt

Anonymous said...

hampesssss... aku pon samer dah jaja nama ko satu mesia.. karam sing walia betui la ko.. hahahha.. idop2 aku kene tipu x-<

anne rafei said...

lili: semputlah li.. time sekolah bleh la. la ni naik tangga pun mengah. hehehe

conan: hahaha.. dah glamer la aku satu mesya ni ye? wow... kalah mawi ni..