Wednesday, August 22, 2007

ayah vs adam

ayah tengah mandi. adam tengah tengok tv. tiba2 tv tu takde gambo. jeritlah adam daripada ruang depan rumah kepada ayahnya di dalam bilik air itu. maka terjadilah komunikasi seperti di bawah:

adam: ayah.. kenapa tv tu?
ayah: ha? sapa kat pintu?
adam: bukan! bukan! tv tu saya salah tekan
ayah: ha? adam nak coco crunch? nanti ayah mandi dulu. lepas tu ayah amik.

hahahahaha

mama dalam bilik ni meleleh air mata dengar dua beranak ni berkomunikasi.

and i'm still laughing.. i couldnt stop.. hahahahhaa

6 comments:

TJ said...

ayahnya ada masalah pendengaran ke?
happy belated birthday to adam

Nurul a.k.a Riko said...

he..he..kelakarlah.
Mmg funny...mesti Adam cam terpinga..pinga biler his dad cakap..cenggitu kan.

anne rafei said...

tj: hahaha.. ntahlah..

anne rafei said...

riko: terpinga la jugak. dia cakap lain, ayah jawab lain. hahaha..

...$weE+ 666... said...

kau dah citer kat aku. aku dah gelak live dpn kau dah... hahahahahaha!!!~

anne rafei said...

z: aku saja post. nanti senang ko nak baca balik. tengok.. aku tau.. ko mesti nak baca balik punya.. hahahah