Saturday, June 21, 2008

whenever ayah is away...


adam danial muhammad ramadhan

12 comments:

...$weE+ 666... said...

wahhhhhhhhh cantiklah aku suker!!!
cemana ko wat nih? story mory lerrr... jgn kedekut ilmu... hehehe... kat mana kot pantai nih?

suker la baca dialog adam tu... adam anak ayah ek... unlike fenriz, dia anak mama... ahaks!!! aku baca ni mcm baca dialog fenriz dgn aku plaks... hehehe...

Anonymous said...

okey ler tuh...berjaya gaks...kan SHANTEK ni...kreatif gitew....
mmm...aper lagik kasi banjer la itu kebipeti....(",)...

cian adam yer...tkper ayah work rerajen...nanti boleh bwk adam naik kapal tebang laju lg...

Anonymous said...

wahhh cantek..!

Anonymous said...

maka esok bertambahlah satu lagi toy adam...

mummysyafie said...

nice pic cumi

sampai msg tu

Nur a.k.a admansyah said...

siannn Adam selalu kena tinggal. 3A plak, tak penah `berpisah' dr kami. tak tau ler camner kalau sy or hubby terpaksa out-station!

Adam good boy... Adam Strong... Adam ok, kan???

anne rafei said...

zz: cantik? memanglah.. kalo aku buat memang cantik punya. hahahhahahahaha.

pantai ni? aku kata kat pd. fairuz kata kat selat melaka. ko cuba teka kat mana? heheheh

aku pun suka bila "creative dept" aku berfungsi. yg tak cantik pun aku rasa cam cantik je.. haha

anne rafei said...

sue: tima kasih untuk tunjuk ajar anda ya.. sangat berguna untuk masa depan saya. :D

mari kita tengok lili dah mempraktikkan kepandaiannya ke belum? hehehehe

anne rafei said...

lili: ha.. cepat! aku nak tengok gamba ko punya pulak.. hehehehehe

anne rafei said...

oh my darling: toy anak je ke? toy untuk bini tersayang tidak ada barangkali?

anne rafei said...

irah: ya saya tau.. cantik kan? hahahaha.. puan sue yg ajo.. heheheh

anne rafei said...

nur: oh.. you'll know the feeling when you have to face one.. definite! first time siksa yg amat. nangis tak hengat.