Tuesday, June 12, 2012

lama tak update eh?

bizi la..  --  ala..  jawapan biasa la ni.  tapi memang bizi la...  cikgu nak balik.  cikgu baru nak datang.  payroll 3 bulan nak katup.  ish..  tambah tolak darab bahagi, kira banyaklah kerja saya ni ha...  now lega sikit.  sebabnya SUMMER BREAK!  horey!!!  but i tell you..  sama aje.  keje masih melonjak naik.  sebab cikgu baru dah datang.  maknanya?  masih banyak kejelahhhhhh..  haish...

i had some days off, which was good.  alhamdulillah.  baru-baru ni ada cupcakes order yang mencecah angka 4 ribu.  wow!! sebenarnya dia nak seribu aje.  tapi sebab empat cups per box.  jadiknya empat ribulah ordernya.  amacam?  hebat tak saya?  hahahah..

adam dah dapat exam papers.  alhamdulillah.  berkat kena marah, boleh tahan la markah dia.  haha..  cumanya.. adam kena tuition subject BM la agaknya.  from the 5 papers he brought home yesterday, BM has the lowest mark.  bahasa arab lagi terer.  careless marks pun boleh tahan jugak.  patut huruf kecik, tapi dia buat huruf besar.  ejaan salah.  tak buat cara pengiraan.  mmm..  geram aje tengokkan..

oh ya!  hari ni birthday adam danial.  HAPPY BIRTHDAY ADAM!!!  mama sayang adam.  dari hari sabtu sibuk buat goody bag dia.  letih jugak eh?  tapi seronok!  especially bila tengok kawan-kawan dia tadi appreciate apa yang kami bagi.

"wow!  banyaknya barang."
"ada cupcakes lah...  "
"nak satu lagi boleh?  saya nak bagi adik saya?"

eh?  boleh harap budak ni eh..  sayang benar kat adik dia.  hahahah...

yang lain apa eh?

gusi saya sakit.

sekian.  :D

No comments: