Thursday, May 08, 2014

Overtime

Saya tak tido lagi.  Baru lepas buat sugar coated cookies. 

For the first time, hati saya senang tido lambat dek siapkan order. Dapur pun dah bersusun rapi. 

Best eh. Rahmat Allah nak beri. Alhamdulillah. 

Ada juga kekadang terfikir, if this was the wrong choice. Nak-nak bila Kak Bad cleaner tu kata, dia dah habis contract kat ISKL. Sebelum resigned, memang saya usha dia nak jadikan maid. Tapi, hati saya kuat kata ada hikmah lain. 

Tup-tup Teacher Sha dari pre-school Asya kata dia dah bukak transit centre and look forward if I'd like to send my children to her centre. Huhuhu....  Takpe la...  Takde rezeki nak bermanjan dengan Teacher Sha. Again, saya rasa ada yang tersirat. 

Now life saya pi balik hantar anak sekolah. Masak. Jemur lipat baju.  Bab ngemas lembab sikit eh. Bukan subjek pilihan. Hehehe...  

Tiada apa yang saya cari. Cuma rezeki yang berkat & halal.  Doa saya agar hijrah saya tidak membebankan suami, anak-anak dan ahli keluarga yang lain. Amin. 

Wassalam. 

No comments: