Wednesday, October 12, 2005

P.E.N.A.T

dah dekat setawon i keje, nilah time i rasa penat giler... giler punya penat. berlari-berkejaran-ala²-saripah aini dari satu pc ke satu pc. rasa² dah ilang dekat 8 kilo da ni.. *julie, jgn jeles... hakhakhak*. penat balik dari krai pun tak settle down lagi. nak lipat baju 2 bakul lagi. adohai.. memerah keringat betul la...
Faint

i balik krai last wiken. ayah kurang sihat. tapi Alhamdulillah, he's getting better. bile tengok dia makan tu rasa sedap juga mata memandang. yg paling best tengok dia habiskan murtabak.. i memang tabiklah omkelantan. makanlah manis mana, level diabetes derang at minimum level je.. the murtabak was manis. YUP!! MANIS.. they put keledek among others. so, u could imagine eating karipap keledek instead of murtabak. yg paling best sekali pegi pasar ramadhan kat sana, with RM7.70 = penuh meja. kat KL? jangan haraplah.. yesterday i spent about RM15.00 for nasik ayam, air temikai ngan otak² - for 2 people.
Money 1

cucu uwan wants to play games kejap... penat ni.. tensi pun ada.... on second thought.. nak titunlah.. sempat tak eh...

2 comments:

Anonymous said...

maner ko dpt byk2 gambor nih? anak kucing aku suker tido terlentang terbongkang..hakhakhak...

kelumpo memang mahal.. tempat aku keje nih ader satu kedai mamak tuh murtabak die aje rm5.50.. besor maner aku pon taktau... rotijala 3 ketul 2 hengget. pree kuah ayam...

Anonymous said...

x koser nk jeles...len la kalo ko lari2 berkejaran ngan exec comey tu..sure aku jeles giler baban..dh kemsalam kat dia lom? wakakakkakakah
anyway..kt kl ni mmg makan mahal tp da best thing is dat u can get almost everything here..nk otak2? nk laksa penang? nk satay melaka? sumer ada..u name it, u got it...x yah nk drive all da way 2 kempas simply 2 get otak2 kempas (though kt kempas nyer lg feel la kan - as i were saying - almost)..
bln poser ni lg la kemain mahal..ada ke aritu aku beli samosa yg comey kecik je tu satu 50sen...aku ingat 3 singgit..aku x paham la aper relevantnyer rega myk petrol naik ngan rega brg2 lain pn ikut samer naik..dorang ni msk taruk myk petrol ke? musykil....;P

julie