Wednesday, October 26, 2011

i'm soooooooooooooo into baking

dont ask me to cook. i'm not a good cook. siang ikan pun saya tak reti. potong bawang ok sikit. nama ikan fel. saya tak pandai letak garam dalam masakan. and the list will go on and on..

but i love to bake. depends ada masa atau takde aje.. most of the time, ada aje masa tu. hahaha..

hari ni saya sangat-sangat suka hati sebab saya dah pandai (sikit) smooth kan icing on the cake. jenuh tengok youtube dan baca tips sana sini. alhamdulillah...

ha.. tengoklah..


cantikkan? hahahahha...

because of this baking interest, made bagi saya kata dua. nak jual tupperware atau nak jual cake. so, as you can see... i'm no longer selling tupperware. kalo nak kek dalam tupperware boleh... hehehe..

jemputlah ke byannerafei.com untuk maklumat lanjut.



2 comments:

mek na said...

selamat maju jaya!!

YourOtherHalf said...

haaaa, canteeek....
*buat gaya2 alesya senyum2, gerak2 kepala*