Thursday, April 10, 2014

Came back from school...

Adam:  Mama...  We had football match again for PJ today. 

Mama:  Ha...  Good la...  How was it?

Adam:  There was a fight

Mama:  What happened? (half screaming...  Tang gaduh ni i kalut ok....)

Adam:  Hakim and Umar. One accidently hit another genital. Then the other tendang muka yang lagi satu tu (excuse me...  I forgot which is which)

Mama:  Hish!  Mana ada orang main bola macam tu..

Adam:  But my friends said we gotta play like that. I almost had one. 

Mama:  Jangan nak mengada-ngada eh...  Main elok-elok. 

*****

Kasaq sungguh bebudak zaman la ni punya cara permainan. Resah rasa. Tak gaduh tak best gamaknya. 

On another note, I rasa macam comel aje Adam sebut genital tu.  Zaman I sekolah takde rasanya budak nak sebut gitu. Kalau tak "batang", mesti "ko**". Kalo tak itu, mesti "ko***".  Kan?  Ada yang nak sebut zakar? Tak denyeeeeeeee.....  

Bebird?  Lagi harommmm...  

Hahahaha!

Ok!  Tata.
Wassalam. 

1 comment:

shima said...

lps ni rajin update ye blog.hehe

ye lah adam cara ckp nice betul..oklah tu..u should proud of it ..genital haha