Tuesday, April 15, 2014

Kenapa resign?

Jawapan saya mudah. Untuk jaga anak-anak saya. Itu saja penyuluh cahaya saya di akhirat kelak, selain suami dan ibu bapa saya. 

I decided to withdraw before I start to hate. I want to leave in harmony. I want to leave when people still respect and love me for who I am.

Saya sayang kerja saya. Work station saya. Tugasan saya. Deadline saya.   Bila kamu menyayangi kerja kamu, tugasan kamu dipermudahkan. Itulah saya yang pernah saya rasa. 

But I have no longer feel ease with my personal schedule. My mat salleh environment. My driving pace. I feel everything was like "now! now! now". I was not able to cope.  So I (and my husband) decided. 

Tiada yang senang. Tapi urusan kami dipermudahkan. Alhamdulillah. 

And here I am.  Proud of whom I've decided to become. 

Doakanlah kesejahteraan kami sekeluarga.  

I would appreciate it so much. 

Ok. Tata. 
Wassalam. 

No comments: